Sunday, April 17, 2011

Di PUBLIC GOLD, anda tidak pernah terlambat untuk melabur EMAS...

Walau pun kebelakangan ini harga emas dilaporkan melambung tinggi berikutan ketidaktentuan ekonomi dunia terutamanya kejatuhan nilai dolar dan krisis di Asia Barat, namun di Public Gold anda tidak perlu rasa terlambat untuk melabur EMAS...

KENAPA?

Pertama;

Public Gold (PG) adalah merupakan satu-satunya syarikat di Malaysia yang menjalankan urusniaga jual/beli emas mengikut turun/naik harga pasaran emas antarabangsa! (Rujuk harga EMAS di side bar)

Di mana, urusniaga jual/beli emas dijalankan secara online (24 hours) dan harga yang ditawarkan oleh PG berubah setiap 20 minit mengikut pergerakan turun/naik harga emas antarabangsa..

Kedua;

Apa faedahnya jika urusniga dijalankan mengikut turun/naik harga antarabangsa?..Faedahnya amat besar kerana anda berpeluang membeli emas di waktu harga RENDAH dan menjual emas semasa harga emas meningkat TINGGI!

Kita hanya perlu melihat DAN MENELITI pergerakan HARGA kemudian kita boleh ‘lock’ harga semasa harga emas turun dan sebaliknya sewaktu kita hendak menjualnya!  iaitu kepada mereka yang ingin mengaut keuntungan jangka pendek!

Kerana PG mengenakan spread WE SELL/WE BUY yang rendah hanya 5% berbanding dengan 20-30% yang dikenakan oleh kedai emas biasa. Selain daripada itu di kedai-kedai emas biasa anda tidak berpeluang untuk lock harga kerana harga emas mereka sudah ditetapkan!

Ketiga;

Di samping membuat pelaburan emas, anda juga boleh menjadi “tauke” EMas sekiranya anda membeli RM20K produk EMAS/PERAK dari PG. Anda akan disahkan sebagai dealer dan boleh memulakan pernigaan EMAS, tanpa perlu mempunyai kedai untuk mempamerkan stok emas ANDA.. Semuanya dijalankan secara online…  MENARIK BUKAN?

Akhir sekali;

Tentu anda tertanya-tanya emas TULEN ke? Emas PG disahkan mengikut standard emas antarabangsa! Dan ia diterima untuk AR-RAHN di semua bank di Malaysia yang ada menawarkan perkhidmatan tersebut.


Jadi anda jangan sesekali rasa terlambat untuk melabur EMAS, kerana sudah diketahui umum bahawa harga emas secara relatifnya akan terus meningkat TINGGI, cuma lebih awal anda membelinya lebih murah kos pelaburan ANDA! 

SALAM SUKSES...

2 comments:

  1. rm20k...bile la boleh jadi dealer mcm kakak ni hehe

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah roha, jika kita meletakkan hasrat itu percayailah kita akan berjaya melakukannya...wah macam slogan KITA BOLEH pulak...hehe. Apa pun, roha terima kasih kerana sudi singgah blog akak..

    ReplyDelete