Wednesday, November 30, 2011

Tawaran belian emas istimewa oleh PUBLIC GOLD (PG)

Salam Tahun Baharu Hijrah 1433. Syukur kita masih berpeluang berada dalam fasa 10 hari pertama di bulan MUHARAM. Fasa yang penuh keberkatan dengan janji tawaran pahala berganda dari Allah swt..

Di ruangan ini saya ingin mengambil kesempatan untuk berkongsi info “tawaran”, dengan harapan ia dapat dimanfaatkan bersama!

Tawaran X-plan PUBLIC GOLD

Public Gold sedang mengadakan promosi X-plan iaitu tawarn istimewa, pembelian emas besar-besaran mengikut harga tertinggi pada harga semasa (PG BUY).


Jika anda memiliki simpanan emas dari mana-mana syarikat dan ingin menjualbalik!!!!  Tetapi kecewa dengan tawaran HARGA BELIAN BALIK yang RENDAH?

Anda harus rebut tawaran keemasan ini!

PG akan menerima emas bar atau barang kemas dari mana-mana keluaran atau pengeluar dari seluruh emas dunia dengan HARGA SEMASA tertinggi (PG BUY)!

PROMOSI ini dibuka dalam tempoh terhad bermula dari 15 November – 31 Disember 2011. Sepanjang tempoh ini PG menawarkan kadar tertinggi belian emas anda untuk ditukarkan kepada SEMUA jenis Emas yang dijual oleh Public Gold!!

Lebih ISTIMEWA lagi, anda juga boleh menjadi Dealer Public Gold melalui promosi terbaik ini. Contoh: Jika anda menjual emas kepada Public Gold sejumlah RM17,000.00, anda hanya perlu menambah lebih kurang RM3,000.00 lagi untuk melayakkan anda menjadi Dealer.

Apa kelebihan jadi Dealer Public Gold?
1- Beli emas dapat komisyen.
2- Jual semula pun dapat komisyen.
3- Tawaran spread lebih rendah.
4- Memiliki cawangan di seluruh Malaysia, ini akan memudahkan urusan jual/beli emas anda!

SELAMAT MELABUR

SALAM SUKSES

2 comments:

  1. suka singgah blog ni tgk harga emas terlatest..hehe...untung jgk ek kl ada nak jual emas kt PG..dpt harga tertinggi..tp ciktom xnk jual..nak aim beli 1 tahun depan..hee

    ReplyDelete
  2. tima kasih cik tom, sudi singgah.
    Elok tu, tingkatkan simpanan emas...moga sukses

    ReplyDelete